czwartek, 25 czerwca 2009

Sory, sory, sory :D

Hej kochani. Sorki, ze nie dodawałam długo. Zapomniałam ! Ale teraz mam nowe fotki: (na koniec notki odpowiem na komcie).


Z wycieczki:P
i to tez z wycieczki xD
Inne fotki dodam kiedy indziej.
A teraz... Miała być to notka o moim piesku Rufiku, ale chciałam się podzielić tymi fotkami najpierw. A i co do Mruczki (kot) tez zrobię o niej notkę:)).
A teraz o Misibluisi:))
Ja mam aparat Pentax. Tylko, ze tamte fotki kwiatków były robione aparatem mojej cioci.
Pozdrówka!!! :**************************************

2 komentarze:

  1. Super a mogłabym wiedzieć gdzie była wycieczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczka była do Czerska. Zwiedzaliśmy zamek, późbniej pojechaliśmy na taką polankę. Na tej polance robiłam te foty :)
    Loli

    OdpowiedzUsuń